Ankiety
W Czaterze możesz tworzyć ankiety, które wyświetlać się będą klientom po zakończonej rozmowie przeprowadzonej przez Livechat lub zamówionej za pomocą Callback.
Odpowiedzi zebrane w ten sposób przedstawiane są na przejrzystych wykresach. Można je także eksportować w formie zestawień do pliku .csv lub pdf.
Aby stworzyć ankietę należy: kliknąć w zakładkę Dodatki > Ankiety
Następnie kliknąć w plus w prawym dolnym rogu. Pojawi nam się okno do tworzenia ankiety:
Zaznaczamy czy ankieta ma być aktywna, nadajemy jej nazwę, następnie nazwę, którą będzie widział klient na naszej stronie, oraz podziękowanie za wzięcie udziału w ankiecie.
Po ustawieniu parametrów według własnego uznania przechodzimy do dodawania pytań:
Wpisujemy pytanie na jakie nasi klienci mają odpowiedzieć, a następnie naciskamy przycisk w prawym dolnym rogu aby zapisać.
Gotowe, od teraz po zakończonej rozmowie telefonicznej lub na czacie Twoim klientom wyświetli się ankieta tak jak na obrazku poniżej: