Chatbot – Helpdesk
Chatbot – Helpdesk jest wstępnie skonfigurowany pod pomoc klientom, wystarczy tylko pozamieniać domyślne zmienne według swojego uznania.
Aby go utworzyć należy przejść do panelu użytkownika i wybrać zakładkę Chatboty – Lista chatbotów, a następnie kliknąć w żółty przycisk Dodaj chatbota.
Z listy dostępnych chatbotów wybieramy Helpdesk i klikamy na Użyj szablonu.
Należy zwrócić uwagę na adnotację u góry ekranu:
Ważne! Zmień przykładowe treści oznaczone żółtym wykrzyknikiem. Dodatkowo możesz zmienić pozostałe pytania i odpowiedzi według swoich preferencji.
Aby zmienić te przykładowe treści należy kliknąć na dymek przy którym jest widoczny trójkąt z wykrzyknikiem i zamienić przykładowy tekst na swój.
Po zmianie domyślnych wartości i odpowiedzi, należy chatbota przetestować i włączyć. Można to zrobić poprzez kliknięcie w prawym górnym rogu ,,Testuj Chatbota” oraz ,,Aktywność Chatbota”.
Jeżeli wszystko zostało zrobione poprawnie, po kliknięciu testuj powinno wyświetlić się takie okno:
Jeżeli test bota jest dla nas zadowalający możemy go włączyć dla naszych klientów aby zautomatyzować pracę naszą oraz naszych konsultantów.