Chatbot AI
Chatbot AI to nowoczesne narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, dzięki któremu zautomatyzujesz obsługę swoich klientów.
Nasz inteligentny bot działa w trybie 24/7 i natychmiastowo udziela odpowiedzi na zadane pytania – wystarczy w kilku łatwych krokach zasilić go wiedzą ze strony internetowej lub plików.
Aby uruchomić bota należy:
Przejść do panelu użytkownika i wybrać zakładkę Chatboty – Lista chatbotów, a następnie kliknąć w żółty przycisk Dodaj chatbota.
Pojawi nam się okno z listą dostępnych botów.
Wybieramy Chatbot GPT klikając w przycisk STWÓRZ CZATBOTA.
Nadajemy mu nazwę i zatwierdzamy poprzez klawisz Dodaj.
W kolejnym oknie konfigurujemy naszego bota:
Krok 1. Dane chatbota:
– Przypisujemy awatar, w tym miejscu możemy też edytować nazwę w razie potrzeby.
Krok 2. Zachowanie chatbota:
– Wybierz dział / Dodaj dział: Jeśli chcemy korzystać z działów, to możemy przypisać je do naszego bota.
– Wybierz źródła odpowiedzi bota:
Możemy zasilić bota informacjami z wielu plików w formacie .pdf (zaznaczamy pole plik i wskazujemy jego lokalizację), a także materiałami ze strony internetowej (zaznaczamy pole strona www i wpisujemy adres domeny).
Po kliknięciu klawisza Zapisz zmiany zacznie się proces przyswajania wiedzy przez Chat AI. Zalecamy odczekanie 24 godzin przed uruchomieniem i testowaniem narzędzia.
Bota uruchamiamy z poziomu zakładki Chatboty – Lista chatbotów przestawiając suwak Aktywny na TAK.
Zachowanie bota możemy zmienić tutaj poprzez listę Pozwól chatbotowi odebrać rozmowę gdy:
– Zawsze – odbiera rozmowy, nawet jeśli konsultanci są online.
– Gdy konsultanci są offline – odbiera wyłącznie wtedy, kiedy żaden z konsultantów nie jest online.
– Po 30 sekundach jeżeli rozmowa nie została odebrana – odbiera, jeśli żaden z konsultantów nie odbierze przez 30 sekund.