Przejdź do treści

    Wirtualny asystent online

    Zyskaj kompleksowe wsparcie w obsłudze klientów, kampanii marketingowych i sprzedaży

    Rób rzeczy, które mają znaczenie, resztę zostaw czater.pl! Zatrudnij wirtualnego asystenta, który przejmie od Ciebie obsługę zapytań na czacie oraz wszystkie inne powtarzalne i rutynowe obowiązki związane z bieżącym wsparciem Twojej firmy, a także odpowie za fachową obsługę klientów i przyczyni się do wzrostu sprzedaży.

    Wypróbuj za darmo 14 dni bez żadnych zobowiązań
    • Dodatkowe wsparcie

      Zapewniamy kompleksową obsługę klienta na wyciągnięcie ręki.

      Dzięki Wirtualnemu Asystentowi, otrzymasz w pełni zintegrowany pakiet do automatyzacji Twoich zadań, obsługi live chata, kampanii reklamowych na FB, wsparcie Twojego contact center lub innych zadań.

    • Szybkie i łatwe wdrożenie

      Wystarczą 2 dni, aby konsultant był w pełni gotowy do obsługi Twojego serwisu.

      Dedykowany Wirtualny Asystent, zapozna się z Twoją branżą, wymaganiami Twoich projektów, stylem pracy i oczekiwanymi czy założonymi wynikami. Będzie dostępny dla Twoich klientów przez e-mail, komunikator, czy telefon.

    • Większa sprzedaż

      E-asystent to Twój dodatkowy kanał obsługi klienta i sprzedaży.

      Za rozsądną miesięczną stałą cenę – otrzymasz od nas wyszkolonego w Twoich usługach/produktach dedykowanego Wirtualnego Asystenta (e-asystenta), który będzie pracował dla Ciebie tyle czasu, ile będziesz potrzebował.

    • Mniejsze koszty

      Dzięki niemu zredukujesz koszty obsługi odwiedzających Twoją stronę www/e-sklep.

      Zwiększ swoją lub Twojego zespołu efektywność pracy nawet dwukrotnie. Zwiększ przychody z o 40%. Oszczędź min 30% na obsłudze klienta. Skróć czas rozwiązywania problemów klientów nawet o 80%.

    POZNAJ NARZĘDZIE

    Wirtualny asystent - co to takiego i jak działa?

    Jeżeli Twój biznes ciągle się rozwija, promocja przebiega zgodnie z założeniami i zaczynasz obserwować wzrosty wyników sprzedaży – prędzej czy później spotkasz się z problemem tzw. braku rąk do pracy. Rosnące zainteresowanie ofertą sprawi, że Twoja firma będzie potrzebowała kolejnych specjalistów do obsługi zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów. Jednak ich znalezienie i zatrudnienie wcale nie są takie proste.

    Rynek pracownika, “ciągnące się” w nieskończoność rekrutacje, a do tego konieczność przeprowadzenia niezbędnych szkoleń. Każdy z tych czynników sprawia, że znalezienie właściwych specjalistów od obsługi klienta jest nie tylko trudne, drogie, ale wymaga również czasu.

    A co powiesz na to, aby potrzebna Ci pomoc była dostępna nawet w kilka dni?

    Korzystaj ze wsparcia asystenta online - bez kosztownego i czasochłonnego zatrudniania nowych pracowników

    Właśnie tak działa najnowsza usługa od czater.pl. Wystarczy, że zgłosisz się do nas, opowiesz o swoich potrzebach, a my zajmiemy się całą resztą. Przygotujemy plan działania, zajmiemy się szkoleniem oraz wdrożeniem, a wszystko po to, aby Twoja firma otrzymała profesjonalne wsparcie doświadczonego e-asystenta, wspierającego Twoich klientów online.

    Korzyści z zatrudnienia wirtualnego asystenta

    Do czego przyda Ci się jego wsparcie?

    • Większe zyski ze sprzedaży produktów lub usług

      Wirtualny asystent stanie się Twoim własnym (i bardzo skutecznym!) sprzedawcą online, który nie tylko odpowie na wpływające zapytania klientów, ale również sam zainicjuje odpowiednie akcje angażujące – mające na celu podniesienie Twoich konwersji.

    • Wzrost wartości odwiedzających Twoją stronę

      Będzie budował pozytywne wrażenia związane z Twoją marką. Zadba o sprawną obsługę klientów, która zatrzyma ich dłużej w Twoim serwisie, wzbudzi zainteresowanie ofertą oraz przybliży do podjęcia decyzji o ich zakupie.

    • Ograniczenie kosztów aktywizacji odbiorców

      Wsparcie asystenta przyczyni się do redukcji wydatków ponoszonych na budowanie zaangażowania poszczególnych użytkowników. To z kolei sprawi, że znacząco podniesie efektywność oraz rentowność Twoich działań sprzedażowych.

    • Szybko, sprawnie i na czas

      Dzięki kompleksowemu szkoleniu oraz opracowaniu profesjonalnych materiałów, asystent będzie w stanie udzielać odpowiedzi na większość pytań Twoich klientów. A jeśli trafi na sprawę, która będzie poza jego możliwościami – szybko przekaże ją do właściwego działu Twojej firmy.

    • Nieocenione źródło wiedzy

      Konsultant będzie na bieżąco analizował zapytania, problemy i zgłoszenia od klientów. Takie informacje z powodzeniem wykorzystasz do aktualizowania bazy wiedzy, jak i dalszego optymalizowania procesów w Twojej firmie.

    • Wszechstronność obsługi - bez względu na kanał

      Wsparcie asystenta online może dotyczyć nie tylko Twojej strony internetowej, ale również innych platform, które wykorzystujesz do bieżącej obsługi klientów.
      Zintegruje się z czatem na Twojej stronie, Messengerem na Facebooku, jak i pozostałymi narzędziami. Dzięki temu zyskasz kompleksowe wsparcie i pewność, że Twoi użytkownicy są obsługiwani w najlepszy możliwy sposób.

    • Wsparcie komunikacji

      Asystent może stać się również inicjatorem wielu akcji promocyjnych, które będą miały na celu zdobywanie zainteresowania i budowanie zaangażowania pośród użytkowników Twojego serwisu online.

    • Wartościowa wiedza dotycząca preferencji odbiorców

      Informacje pozyskane przez wirtualnego asystenta staną się świetną bazą danych, które będziesz w stanie wykorzystać na wiele różnych sposobów. W tym m.in. do organizowania precyzyjnych i skutecznych akcji promocyjnych.

    JAK ZACZĄĆ?

    Zyskaj wsparcie w sprzedaży i obsłudze klientów. Pozbądź się obowiązków, na które nie masz czasu, energii, ani ochoty

    Zrób to jeszcze dziś i skup się na tym, co najlepsze dla Ciebie i Twojej firmy – nieustanny rozwoju biznesu.

    Sprawdź, jakie to proste

    • Krok 1

      Wybierz

      Zdecyduj, aby wirtualny asystent zaczął pracować na sukces Twojej firmy.

    • Krok 2

      Ustal zadania

      Przekaż nam wszystkie obowiązki, którymi dla Twojej firmy mamy się zająć.

    • Krok 3

      Korzystaj

      Oszczędzaj czas, pieniądze i zasoby. Obserwuj jak wspieramy Twoją firmę.

    CASE STUDIES

    Poznaj sukcesy naszych klientów

    • 50%

      Podniesienie sprzedaży w skali pół roku w branży edukacyjnej

      Dzięki skróceniu czasu oczekiwania na odpowiedź ze strony obsługi.

    • 32%

      Spadek porzucony koszyków w sklepie internetowym

      Za sprawą fachowego doradztwa udzielanego przez asystenta.

    • 53%

      Wzrost poziomu oszczędności w firmie usługowej

      Za pomocą ograniczenia wydatków na bieżącą obsługę zapytań.

    • 72%

      Więcej pozytywnych opinii w branży finansowej

      Dzięki sprawnemu przekazywaniu informacji do odpowiedniego działu oraz szybkiemu rozwiązywaniu problemów.