Jak włączyć chatbota i czym on jest?
Chatbot będzie Cię wspierał w udzielaniu odpowiedzi na najczęściej zadawane i powtarzalne pytania klientów. Dodatkowo pomoże Ci pozyskać więcej potencjalnych klientów w Twojej witrynie i zadba o ich sprawną obsługę – 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.
Jak włączyć chatbota ?
Aby włączyć należy:
Przejść do panelu użytkownika i wejść w zakładkę: Chatboty –> Lista Chatbotów w niej znajdziemy:
Należy stworzyć własnego lub wybrać gotowy szablon chatbota.
Gdy tworzymy własnego chatbota należy kliknąć na wiadomość powitalną:
Następnie musimy wybrać jak ma działać. Wybieramy czy klient ma zobaczyć nową wiadomość, formularz, lub czy ma zostać przełączony do konsultanta.
Dzięki naszej technologii tworzymy drzewko wyboru z pytaniami i odpowiedziami, co zaoszczędzi nam i naszym pracownikom dużą ilość czasu:
Po konfiguracji można go włączyć oraz przetestować: